Μέλλον αναμένεται, αλλά Μέλλον δεν φαίνεται
Κάθε προεκλογική περίοδο στηρίζεται σε τρείς πυλώνες α)απολογισμούς, β)προσδοκίες και γ)επικοινωνιακές τακτικές.
Ο πειρασμός είναι πολύ προκλητικός για όλα τα κόμματα να ρέπουν προς τον τρίτο πυλώνα. Ωστόσο παραδοσιακά και οι άλλοι δύο πυλώνες πάντα είναι υπαρκτοί και μάλιστα οι Κυβερνήσεις έχουν την δική τους τάση να κάνουν απολογισμούς και ταυτόχρονα Κυβερνήσεις και Αντιπολιτεύσεις διαλαλούν τα μέτρα και τις θέσεις που προτείνουν για την εκάστοτε νέα τετραετία δημιουργώντας προσδοκίες.
Εξάλλου όλοι γνωρίζουν ότι οι εκλογές κερδίζονται στις προσδοκίες και όχι τόσο σε απολογισμούς ή τακτικές επικοινωνίες. Τα δύο τελευταία είναι μόνο εργαλειακού τύπου πυλώνες.
Στην παρούσα όμως προεκλογική περίοδο και ενώ έχουν μείνει μόνο δύο εβδομάδες μέχρι τις εκλογές οι πολίτες πιστεύουν κατά συντριπτική πλειοψηφία ότι τα προγράμματα των κομμάτων (πυλώνας προσδοκιών) δεν συζητούνται επαρκώς στον δημόσιο διάλογο, που σημαίνει ότι τα κόμματα αντί να έλκουν, απωθούν τους πολίτες. Μάλιστα όσοι βρίσκονται στην Αδιευκρίνιστη Ψήφο ανεβάζουν το ποσοστό αυτό ακόμα πιο ψηλά.
Μέχρι στιγμής συζητούνται τόσο από το Πολιτικό Σύστημα όσο και από το σύστημα των ΜΜΕ μόνο θέματα Διαδικαστικά για ένα πιθανό Debate, Τακτικές γύρω από πιθανές Συνεργασίες, Σκάνδαλα που «σκάνε» μέχρι την τελευταία στιγμή, Διαμάχες και Αντιπαλότητες στο Εσωτερικό κομμάτων, Πιθανή Απαγόρευση σε κόμματα να συμμετέχουν στις εκλογές κλπ.
Πάντως δεν συζητούνται επαρκώς λύσεις που προτείνουν τα κόμματα για τα προβλήματα των πολιτών και την ποιότητα ζωής στην καθημερινότητά τους.
Επιστροφή