Αλλαγή Συσκευασίας
Υπάρχει έκφραση/τακτική στο μάρκετινγκ που αναφέρει πως «όταν το εμπορικό τμήμα μιας επιχείρησης έχει στερέψει από ιδέες και αποτελεσματικότητα -για το ίδιο το προϊόν/μάρκα- συνήθως αλλάζει τη συσκευασία».
Η Ελλάδα σήμερα αντιμετωπίζει κατάματα τη δυσκολότερη στροφή προς τη σωτηρία. Οι παραχωρήσεις που πήραμε στη σύνοδο κορυφής το Μάρτιο και οι εξετάσεις που θα δώσουμε στην τρόικα τον Απρίλιο, οδηγούν στην ανάγκη αναδιαμόρφωσης του μνημονίου τον Μάιο-Ιούνιο προς το χειρότερο. Ταυτόχρονα το σύνολο του πολιτικού μας προσωπικού στερείται ιδεών (λείπουν/δεν πείθουν) και αποτελεσματικότητας.
Το τοπίο αναδύει μυρωδιά αλλαγής «συσκευασίας» είτε μέσω ανασχηματισμού είτε μέσα από εκλογές και οποιασδήποτε μορφής Κυβέρνηση μετά. Η αλλαγή όμως στη «συσκευασία» από μόνη της δεν σώζει αν δεν υπάρξει καινοτομία στο προϊόν.
Επιστροφή