Τίποτα στην Τύχη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ΝΔ επί των ημερών του, έχει αποδείξει πως έχει ένα σημαντικό ταλέντο που λέγεται «Μεθοδικότητα» εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Η μεθοδικότητα αυτή υπάρχει όχι μόνο στη διακυβέρνηση της Χώρας, αλλά και στον τρόπο χειρισμού της εκάστοτε απαιτούμενης επικοινωνιακής στρατηγικής είτε προεκλογικά είτε κατά την διάρκεια των Κυβερνητικών χρόνων.
Εξάλλου ήταν ο κεντρικός λόγος που επελέγη ο ΚΜ για αρχηγός του Κόμματος. Τα πάντα από το μυαλό του Πρωθυπουργού καταλήγουν σε ένα αρχείο Excel (Εξελόφυλλο), το οποίο περιέχει την ανάλυση και τη διασύνδεση των πάντων με πολιτικές και επικοινωνιακές αποφάσεις.
Τα μεγάλα προεκλογικά ζητούμενα από εδώ και πέρα συνδέονται με α)Κοινά Στόχους που πρέπει να προσεγγισθούν είτε για να σιγουρευτεί η ψήφος τους είτε να ανακτηθεί πίσω – Γυναίκες, Ηλικίες 35-55, Αστικές Περιοχές, Κεντρώοι Ψηφοφόροι, Μεσαία Τάξη κλπ, β)Οργανωμένη, Πειθαρχημένη και Συστηματική κατεύθυνση των Υπουργών στα Κοινά Στόχους πχ το ταξίδι του ΠΘ και ταυτόχρονα πλειάδας Υπουργών στην Πάτρα, όπου πάρα πολλοί τοπικοί παράγοντες διαφορετικά θα έκαναν τουλάχιστον ένα χρόνο για να συναντήσουν τους «Αποφασίζοντες» για θέματα που αφορούν στην Ανάπτυξη και στην Βιωσιμότητα της περιοχής.
Ξεκινάει μια περίπου τρίμηνη περίοδος «Ανάλυσης» των αναγκών και των ζητουμένων των Κοινών Στόχων, για να ακολουθήσει στη συνέχεια η υλοποίηση της Πολιτικής και Επικοινωνιακής Στρατηγικής, σε ένα στέρεο και μεθοδευμένο έδαφος.
Το κεντρικό μήνυμα είναι «Τίποτα στην Τύχη»
Επιστροφή