H Μάχη των Μαχών της Αισχροκέρδειας
Τα ψυχρά νούμερα δείχνουν ότι η Αισχροκέρδεια / Κερδοσκοπία επικρατεί συντριπτικά εναντίον της Ακρίβειας. Και ενώ τόσο καιρό το γήπεδο ήταν κυρίως σε θέματα ενεργειακά τώρα σταδιακά το τερέν έχει μετατοπισθεί στο Σούπερ Μάρκετ. Επί του συγκεκριμένου, η Κυβέρνηση έχει κάνει δια του αρμόδιου Υπουργείου μια τεράστια προσπάθεια, πολιτική και επικοινωνιακή, μέσα από το καλάθι του νοικοκυριού.
Ωστόσο αυτή η προσπάθεια ξεκινάει με συγκρατημένη έως αδύναμη αισιοδοξία/προσδοκία μιας και μόνο το 33% του εκλογικού σώματος κρίνει πως θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση της Ακρίβειας ενώ το 61,1% δηλώνει το αντίθετο. Αλλά και η εσωτερική κατανομή αυτού του 33% (Σίγουρα Ναι 6,6%+Μάλλον Ναι 26,4%) είναι επίσης αδύναμη.
Το ακόμα πιο ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι και το 40% των ψηφοφόρων της ΝΔ δεν πιστεύουν ότι το «καλάθι» θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της Ακρίβειας, πολλώ δε μάλλον το 71,7% όσων δηλώνουν Αδιευκρίνιστη Ψήφο.
Συνεπώς ο πήχης πολιτικά, οικονομικά, διαχειριστικά και επικοινωνιακά όσον αφορά στο καλάθι του νοικοκυριού, έχει μπει πάρα πολύ ψηλά. Το «καλάθι» σήμερα είναι ένας γρίφος για τους παραδοσιακά καχύποπτους Έλληνες ως προς θέματα όπως α)τι περιέχει, β)πως το ελέγχω, γ)τι προϊόντα μπαινοβγαίνουν, δ)ποιες ήταν οι προηγούμενες τιμές, ε)τι ποιότητας προϊόντα περιέχει, στ)πόσο διαφανές είναι το πλαφόν στο ποσοστό κέρδους, ζ)πόσο εύκολα εντοπίζεται η σήμανση στα προϊόντα καλαθιού κλπ. Ο Άδωνις Γεωργιάδης έχει μπροστά του έναν πολύ ανηφορικό μαραθώνιο.
Επιστροφή