Τεχνογνωσία
Στηρίζουμε τους πελάτες μας στην προσπάθειά τους να ... :
1. Δημιουργήσουν τα ιδανικά προϊοντικά χαρακτηριστικά του προιόντος / υπηρεσίας
2. Εντοπίσουν το "positioning" της μάρκας / υπηρεσίας
3. Αναπτύσσουν την επικοινωνιακή και "marketing" στρατηγική της μάρκας / υπηρεσίας
4. Αξιολογούν διαχρονικά την αποτελεσματικότητα των παραπάνω στρατηγικών
5. Ελέγχουν την «υγεία» και τη μελλοντική δυναμική της μάρκας / υπηρεσίας
6. Εντοπίζουν τα ιδανικά κοινά στόχους
7. Μετρούν την ικανοποίηση των "stakeholders" που έχουν σχέση με τη μάρκα / υπηρεσία
The Intelligence Power In Decision Making