Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ερευνητικά Εργαλεία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ερευνητικά Εργαλεία
PRO.MI.SE (Product Mix Selector)
REASSESOR ( Qual + Quant Product Development )
PIMS (Product Information Marketing System)
RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)
TGI (Target Group Index)
ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)
Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )
Τομείς ΕξειδίκευσηςREASSESOR ( Qual + Quant Product Development )
PIMS (Product Information Marketing System)
RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)
TGI (Target Group Index)
ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)
Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )
Ερευνητικά Εργαλεία
Στην MRB Hellas A.E. η ευελιξία είναι μια διάσταση, η οποία χαρακτηρίζει τις προσεγγίσεις μας. Μία μεθοδολογία "pass partout" και προσχεδιασμένη δεν μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα τα προβλήματα. Παρόλα αυτά, όταν αυτό ενδείκνυται, πρότασή μας είναι η αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, τα οποία είναι δοκιμασμένα και έχουν αποδείξει στην πράξη (Αγορά/ Κοινωνία) την αποτελεσματικότητά τους.
Ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που απαιτούνται normative data και στοιχεία που προέρχονται από αποτελέσματα της αγοράς, η αξιοποίηση ισχυρών δοκιμασμένων εργαλείων εξασφαλίζει όχι μόνο απαντήσεις στα βασικά ερωτήματα της εκάστοτε έρευνας αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί πλαίσια μείωσης του ρίσκου στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Πλοηγηθείτε και ενημερωθείτε εκτενέστερα όσον αφορά στα συγκεκριμένα εργαλεία για το πώς μπορούν αντίστοιχα να συμπληρώσουν τις ιδιαίτερες (Ad-Hoc) λύσεις που σχεδιάζουμε για τους πελάτες μας.