Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Τομείς Εξειδίκευσης
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Ερευνητικά ΕργαλείαΑνάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Τομείς Εξειδίκευσης
Ανάπτυξη Προϊόντος/ Υπηρεσίας
Η MRB Hellas A.E. σε βάθος χρόνου έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία, ενώ παράλληλα διαθέτει ευέλικτες και αξιόπιστες μεθοδολογίες στον τομέα της Ανάπτυξης Νέων / Επαναπροσδιορισμό Υπαρχόντων Προϊόντων και Υπηρεσιών ως προς τη δομή των «σκληρών» χαρακτηριστικών του Product Mix.
Η έννοια «Νέο Προϊόν/ Επαναπροσδιορισμός Υπάρχοντος Προϊόντος» είναι αρκετά ευρεία, καθώς καλύπτει όλες τις αντίστοιχες εκφάνσεις που δημιουργούνται από τη σύνθεση δύο αξόνων:
- Καινοτομία για την Αγορά
- Καινοτομία για την Επιχείρηση
Η σύνθεση των δύο αξόνων οδηγεί στην τμηματοποίηση των αναγκών των διαφημιζομένων, στις οποίες η MRB Hellas A.E. ανταποκρίνεται με ακρίβεια και δημιουργικότητα:
- Αλλαγές σε ένα πολύ ώριμο προϊόν
- Αναθεώρηση του προϊοντικού DNA μιας Μάρκας/ Υπηρεσίας
- Προϊοντικές επεκτάσεις (Line Extensions)
- Νέες προϊοντικές κατηγορίες (New Product Lines)
- Επανατοποθέτηση προϊόντος
- Υλοποίηση απόλυτα νέας ιδέας
Η MRB Hellas A.E. μέσα από την εμπειρία της, αλλά και με την εφαρμογή εξειδικευμένων ποιοτικών και ποσοτικών εργαλειών, συμμετέχει σε όλες τις φάσεις ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών και στον επαναπροσδιορισμό υπαρχόντων, με στόχο τη μείωση του επιχειρηματικού ρίσκου. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τα εξής στάδια:
- Δημιουργία Ιδέας (Idea Generation):
- Εντοπισμός προϊοντικής ευκαιρίας
- Ανάλυση ευκαιρίας
- Γέννηση Ιδεών
- Επιλογή Ιδεών
- Φιλτράρισμα/ Αξιολόγηση Ιδεών (Idea Screening)
- Ανάπτυξη Ιδέας (Concept Development)
- Προσδιορισμός του ιδανικού/ εφικτά ιδανικού προϊοντικού μίγματος, με βάση τους στόχους της επιχείρησης:
- Συσκευασία
- Τιμή
- Επικοινωνιακές ιδέες
- Προϊοντικά Χαρακτηριστικά
- κλπ
- Ανάλυση Αγοράς (Business Analysis)
- Τεστ στην Αγορά (Market Testing)
- Επικοινωνιοποίηση