Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Τομείς Εξειδίκευσης
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Ερευνητικά ΕργαλείαΑνάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Τομείς Εξειδίκευσης
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Ανταποκρινόμενοι στις Κοινωνικές, Πολιτισμικές και Πολιτικές Ανάγκες των Κοινών που σχηματοποιούν το Socio Cultural Plan ενός Κοινωνικό – Πολιτικού Φορέα
Η MRB Hellas A.E., κατά τη διάρκεια των 40 ετών της παρουσίας της, έχει καλύψει όλο το φάσμα συνεργασιών με Κοινωνικούς και Πολιτικούς Πελάτες, τόσο σε επίπεδο Φορέων (συντριπτική πλειονότητα των Ελληνικών Κομμάτων, Οργανισμούς, Ιδρύματα κλπ.), όσο και σε επίπεδο Προσώπων (Πολιτικοί, Ηγετικές Προσωπικότητες, Opinion Leaders κλπ).
Αποτέλεσμα αυτών των συνεργασιών ήταν ο Σχεδιασμός και η Ανάπτυξη Στρατηγικών, οι οποίες οδήγησαν στην επίτευξη των Στόχων των Δρώντων (Φορέων/ Προσώπων), μεγιστοποιώντας, παράλληλα, τη Συμμετοχή του Πολίτη στις αποφάσεις που ελήφθησαν και στις κινήσεις που πραγματοποιήθηκαν.
Οι Διεθνείς πρακτικές, οι Ανάγκες των Πολιτών και η Προσδοκώμενη Αποτελεσματικότητα ενός Κοινωνικού Φορέα ή Προσώπου οδηγούν σε τρείς διασταυρούμενες διαστάσεις, οι οποίες ορίζουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο οφείλει να αναπτύσσεται μία Κοινωνικό- Πολιτική Στρατηγική.
- Οι Ανάγκες των Πολιτών σε επίπεδο καθημερινότητας
- Οι Ανάγκες και οι Αντοχές των Πολιτών σε επίπεδο κουλτούρας
- Τα Κοινωνικό – Πολιτικά Κοινά, η κατάκτηση των οποίων κρίνει την επιτυχία των στόχων του Πολιτικού Φορέα/ Προσώπου
Η σύνθεση των παραπάνω αξόνων δημιουργεί ένα «Road Map», που καταλήγει στην τελική «Ιδέα», η οποία με τη σειρά της μπορεί να αποτελέσει:
- Τη γενική πλατφόρμα - οδηγό κατά τη λήψη αποφάσεων, όσον αφορά στις πολιτικές που πρέπει να ακολουθηθούν
- Τις οδηγίες/ brief προς την εταιρία επικοινωνίας, οι οποίες μεταφέρουν την πολιτική στρατηγική στην επικοινωνιακή πράξη
Παράλληλα εντοπίζει:
- Την κρίσιμη «χορδή/ insight», η οποία, στην εκάστοτε συγκυρία, κινητοποιεί τα Κοινά- Στόχους
- Το πλεονέκτημα σε σχέση με τον αντίστοιχο «Ανταγωνισμό»
- Τα «σκληρά» χαρακτηριστικά (Hardware) των κοινωνικό – πολιτικών πράξεων που απαιτούνται και τα αντίστοιχα οφέλη που αποκομίζουν τα Κοινά- Στόχοι.
- Τις «αξίες» που πρέπει να εκπέμπονται (Software) από τους Ενδιαφερόμενους Φορείς/ Πρόσωπα και τα αντίστοιχα συναισθηματικά «δομικά υλικά» που χτίζουν τη σχέση με τα Κοινά- Στόχους