Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ερευνητικά Εργαλεία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ερευνητικά Εργαλεία
PRO.MI.SE (Product Mix Selector)
REASSESOR ( Qual + Quant Product Development )
PIMS (Product Information Marketing System)
RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)
TGI (Target Group Index)
ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)
Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )
Τομείς ΕξειδίκευσηςREASSESOR ( Qual + Quant Product Development )
PIMS (Product Information Marketing System)
RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)
TGI (Target Group Index)
ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)
Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )
PIMS (Product Information Marketing System)
Εντοπίζοντας με Ακρίβεια το Ιδανικό Positioning της Μάρκας/ Υπηρεσίας
(Μπορείτε να κατεβάσετε το αντίστοιχο pdf ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.)
Μια από τις βασικές αγωνίες των ανθρώπων του Marketing είναι η ανεύρεση τρόπων αύξησης της αξίας της Μάρκας που διαχειρίζονται. Διαχρονικά κρίσιμα ερωτήματα όπως...
-
Ποια είναι η αξία της Μάρκας (Brand Equity);
-
Ποια είναι η θέση της Μάρκας στο χάρτη της Αγοράς στην οποία απευθύνεται;
-
Ποιος είναι ο πραγματικός Ανταγωνισμός της;
-
Ποια είναι τα δυνατά και αδύνατα σημεία της;
-
Κυρίως, όμως, ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις με στόχο την ιδανική θέση της Μάρκας στην αγορά;
... συνθέτουν το παζλ των αναγκών των στελεχών που συμμετέχουν στη διαχείριση μιας μάρκας.
Στην MRB Hellas A.E. από το 1990 έχουν υλοποιηθεί εκατοντάδες έργα που είχαν ως στόχο το σχεδιασμό της στρατηγικής, την ανάπτυξη ή τη βελτίωση της εικόνας δεκάδων επιτυχημένων Μαρκών με τη χρήση του ερευνητικού εργαλείου P.I.M.S. (Product Information Marketing System).
To P.I.M.S. Στηριζόμενο στη στατιστική μέθοδο του Discriminant Analysis και σε μεθόδους προσομοίωσης...
-
Χαρτογραφεί την αγορά
-
Προσδιορίζει με ακρίβεια το positioning μιας μάρκας
-
Καταγράφει το Brand Equity μιας μάρκα
-
Προσδιορίζει τα θετικά και αρνητικά στοιχεία μιας μάρκας
-
Αναλύει την αγορά και προσδιορίζει τις κινήσεις που πρέπει να κάνει μίας μάρκα ώστε να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά
-
Προσδιορίζει το source of business καθώς και τo source of threats μιας μάρκας.